Դուք վստա՞հ եք, որ Ձեր հաճախորդները գոհ են Ձեր ապրանքներից և ծառայություններից: ԵՎ եթե նրանք չեն դժգոհում սարքավորումների և աշխատակիցների ոչ պրոֆեսիանալ աշխատանքից, ապա կարելի՞ է արդյոք ենթադրել, որ նրանց ամեն ինչ դուր է գալիս: Շատ հաճախ հաճախորդները լուռ հետևություններ են անում և փնտրում են նոր կազմակերպություններ, որոնք ավելի շատ են իրենց ուշադրություն դարձնում:
|
Փոքր բիզնեսի շրջանակներում գրեթե չեն հանդիպում այնպիսի կազմակերպություններ, որոնք կարող են իրենց թույլ տալ «բաց թեղնել» հաճախորդներին, քանի որ դրա հետևանքով՝
- Եկամուտը պակասում է
- Կրճատվում է նոր ապրանքատեսակների/ ծառայությունների արտադրման թվի հնարավորությունը
- Կորում է հետադարձ կապը
Եկեք ավելի մանրամասն դիտարկենք հետադարձ կապի/արձագանքի հատկություններն ու առավեկությունները, իսկ ավելի կոնկրետ՝ հեռախոսային հարցումենրը: Շատ հաճախ հարմար չի լինում անձամբ հանդիպել հաճախորդների հետ, իսկ ուղղարկած նամակը կարող է այդպես էլ մնալ չկարդացված կամ պարզապես նշված լինի որպես սպամ: Այդ դեպքերում համար մեկ «շտապ օգնությունը» հեռախոսային հարցումներ անց կացնելն է, որի հետ մենք Ձեզ կօգնենք: |
Հեխաղոսային հարցումներ անց կացնելու համար անհրաժեշտ են՝
- Ձեր հաճախորդների հեռախոսահամարները
- Հարցաթերթիկներ/ հարցաշար
Մենք կարող ենք հարցաթերթիկներն ինքներս պատրաստել, հաշվի առնելով Ձեր բոլոր ցանկությունները: Հեռախոսային հարցումները կօգնեն կազմել Ձեր հաճախորդների դիմանկարը, իմանալ, թե ով է հիմնականում օգտվում Ձեր ծառայություններից: Այդ ինֆորմացիան շատ անհրաժեշտ է նոր ապրանքատեսակներ մշակելու, ակցիաներ անց կացնելու և կազմակերպության ռազմավարությունը փոխելու հարցերում: |
Բացի այդ, հեռախոսային հարցումները կօգնեն Ձեզ րչ միայն բարելավել Ձեր կազմակերպության ծառայությունների որակը, այլ նաև գրավելնոր հաճախորդների ուշադրությունը: |
Եվ, դուք արդեն գիտեք՝
- Ձեր ապրանքատեսակները/ ծառայությունները սպառող հիմնական հաճախորդներին
- Նրանց ցանկությունները և դժգոհությունները
և վստահ կարող եք պոտենցիալ հաճախորդներին առաջարկել Ձեր ծառայությունները և ապրանքները, շեշտը դրանց իրենց առավելությունների վրա:
Ամփոփենք արդյունքները. Հեռախոսային հարցումը կօգնի Ձեզ՝
1. «Հոգ տանել» Ձեր հաճախորդների մասին
2. Իմանալ նրանց գնահատականը Ձեր կազմակերպության մասին
3. Կոնկրետացնել կազմակերպության թիրախային լսարանը
4. Վերլուծել արդյունքները (թերությունները, ցանկությունները և այլն)
5. Բացահայտել Ձեր հաճախորդների ցանկությունները, վերացնել աշխատանքի հնարավոր թերությունները, անց կացնել հաճախորդների կողմից այդքան սպասված և սիրելի ակցիաները
6. Գտնել նոր հաճախորդների
7. Վաճառել հավելյալ ապրանքներ/ծառայություններ